Hasır Sepet

Cumartesi, Eylül 23, 2006

YEŞİL MERCİMEK SALATASI




Son tarifi ekleyeli uzun zaman oldu. İnsan dönem dönem herşeyden sıkılıyor, yemek yapmaktan bile. Benim de böyle bir dönemim oldu, halen de çıktığımı söyleyemem bu moddan. Seyrek seyrek belki başka tarifler de eklerim ama garanti veremiyorum işte :). En azından elimde bir de fındıklı kurabiye var.
Baklagiller benim favorim, hepsine bayılırım. Salata olarak ben bunu çok beğendim. Eşimin mide rahatsızlığı sebebiyle ben ekleyemedim ama nanenin salataya çok yakışacağını düşünüyorum. Ölçü vermiyorum ki istediğiniz gibi azaltıp çoğaltabilesiniz.

YEŞİL MERCİMEK SALATASI

Malzemeler:

Yeşil mercimek
Salatalık
Maydanoz
Zeytinyağı
Kırmızı soğan
Baharatlar


Yapılış:
1. Mercimekleri haşlayın, bunu az suyla yapın ki kalan suyu süzdürüp besin değerini sıfıra indirmeyesiniz.
2. Bir kaba alıp, üzerine minicik doğranmış salatalık ve maydanoz, halka doğranmış kırmızı soğan ekleyin.
3. Zeytinyağı, limon suyu, tuz ve arzu ettiğiniz baharatlarla lezzetlendirin.

2 Yorum:

  • At 9/25/2006 01:18:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    Pardon, bu sitede arsive nasil ulasiyoruz? Ana sayfada sadece birkac tarif gorunuyor...Guzel bir siteye benziyor ama diger tariflerinze nasil ulasacagimi anlamadim. Aslinda bu yemek bloglarinin en buyuk sorunlari arsivlerine daha kolay bir erisim gostermemeleri. Bazilarinda kategoriler var sadece. Digerleri gunluk gibi yazmislar. Ben aradigim bir tarifi nasil bulacagim? Yardim ltf!
    INCI T.

     
  • At 9/26/2006 07:15:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Boza tarifini ben de arıyorum Crociera, içime sinen bir şey denediğimde tarifi paylaşırım, söz.
    İnci, geçen günlerde kodlarla uğraşırken yanlışlıkla silmişim, ekleyecek fırsatı da daha bulamadım ama arşivler aşağıdaki linkte, oradan bakabilirsin.
    http://hasirsepetarsivler.blogspot.com/

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa