Hasır Sepet

Cuma, Eylül 09, 2005

KAKAOLU PUDİNGLİ TOPKEK



Geçen yaptığım ve çok hoşuma giden Muzlu Kekten sonra, pudingi keke karıştırma işi hoşuma gitti. Yeni bir muffin kalıbı almıştım geçen hafta, bir şey denemek için yanıp tutuşurken, böyle bir şey kıvırtmak aklıma geldi. "Olur mu ki?" dedim, denedim, oldu. Hatta normal kakaolu kekten daha da güzel oldu. Süper pratiklğini zaten söylemiyorum.
Sıcakken daha güzel yalnız, ben öylesini beğendim. Varsa dondurma yanında, gnım gnımmm!... :)
Bu ölçüyle çıkan miktar 6 tane minik topkek.

KAKAOLU PUDİNGLİ TOPKEK

Malzemeler:

60 gr. erimiş soğumuş margarin
1 adet yumurta
1 yemek kaşığı toz şeker
1/2 çay bardağı yoğurt
1/2 paket kakaolu puding (toz halde)
Aldığı kadar un
1/2 çay kaşığı karbonat

Fırın 180 derece

Yapılış:

1. Hepsini karıştırıp, yağlanıp unlanmış kalıpta ve önceden ısıtılmış fırında pişirin.
2. Yiyin onları, acımayın :)

4 Yorum:

  • At 12/12/2005 12:13:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    neden buraya yazmak aklıma gelmediki ama o kadar heyecanlandımki daha yeni çözüyorum siteyi bundan sonra denediğim her tarifle ilgili yorumları eklerim artık
    bu kekler muhteşem oluyo ve ölçü miktarlarıda mükemmel gökçen ellerimize sağlık

     
  • At 12/12/2005 12:15:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bu arada ben ceyda offff adımı nasıl eklicem dur bakalım zamanla alışırım heralde

     
  • At 12/12/2005 12:23:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    galiba şimdi oldu bu tarifi okuyan arkadaşlar mutlaka yapın şimdiye kadar yaptıklarınız arasındak en pofidik topkekler oluyo

     
  • At 2/16/2008 12:44:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    iki gunde iki kere yaptım. cok guzel oldu. cikolatali bademli puding kullandim. olcuyu iki kat yaptim. 12 tane top kek oldu. 20 dk'da pisirdim. tesekkurler
    zeynep

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa