Hasır Sepet

Cumartesi, Eylül 03, 2005

10 KÜÇÜK MUTLULUK



Benim mutluluklarım bunlar, hayatım bir bakıma da...

1. Ailem; babamın güzel elleri, güzel yüreği ve telefondaki sıcacık sesi, annemin pire gibi hiç yorulmayışı ve komikliği, ablamın fedakarlığı ve anlayışı, kızkardeşimin minik, güzel, çıtır halleri, mis gibi kokusu...
2. Kocam; herşeyi, varoluşu ve "benim" hayatımda oluşu
3. Evim; sonbahar renkleri, özenle ve sevgiyle, herşeyini eşimle yapmış oluşumuz, her kapıyı açtığımda içimde oluşan sıcacık his
4. Okulum; sınıfa girdiğimde bana bakan tosbiş suratlar görmek, kendilerini çok zeki ve yakalanamaz zannederek yaptıkları ufak numaralar, anlayışlı ve sıcak iş arkadaşlarım, güzel okul binam
5. Mutfağım; mis kokusu, yeni bir şey eklediğimde içimdeki coşku
6. Kitaplarım; her sayfayı açtığımda beni yeni bir dünyaya götürmeleri
7. Sonbahar-Kış; kalın kazaklar, yağmurlar, gökgürültüsü, okul bahçesindeki ağaçların güzelim renkleri, yılbaşında kar
8. DVD-VCD; Kapalı bir kış günü perdeleri çekip Harry Potter, Amelie ve Terminal'i bir kez daha seyredebilme ihtimali
9. Hasır Sepet; yeni bir tarif, yeni bir yazı eklemek, "acaba şunu da koysam nasıl olur" düşüncesi
10. Alışveriş; Mango'da kıyafet yığınları arasında eşelenmek, tombalak ayaklarıma uymasa da sipsivri ayakkabılara bakıp iç geçirmek, tam istediğim gibi bir siyah boğazlı kazak bulabilmek, "bunun bir küçük bedeni var mı" cümlesi :)



Cevaplamak isterlerse, Mathy, Yasemin ve Melda nınkileri okumak isterim.