Hasır Sepet

Çarşamba, Nisan 27, 2005

MİNE'NİN SOFRASI



Yukarıda gördüğünüz kitabın yazarı Prof. Dr. Mine Enginün. Yani bizim Mine Annemiz. Gerçekten çok çok başarılı bir Biyokimyacı olmasının yanında bir de böyle muhteşem özelliği var ve ben bunu hiç bilmiyordum. Geçen haftasonu anneme gittiğimde Mine Annenin kitabının çıktığını söyledi, öyle mutlu oldum ki. Kitabı buraya getirdim, içindekilerden ilk tarifi de dün yaptım, Kırmızı Pasta. Tarifte keke eklenen sirke, ayran gibi bana çok değişik gelen malzemeler vardı, nasıl olacağı konusunda şüphelerim de yok değildi ama bugüne kadar yaptığım en güzel sünger kek-pastaban bu oldu. Diğer tariflerin sadece resimlerini ekleyeceğim, öğrenmek istiyorsanız kitabı almak zorunda kalacaksınız. :)
Mine Anne belki bu yazıyı okursun, ellerine kollarına sağlık.