Hasır Sepet

Pazar, Kasım 28, 2004

TAVUK ŞİŞ



Diyet yemeklerinin ilki tavuk şiş. Aslında bu yemeğe tadını veren tek şey, etlerin marinatta bekletilmesi. Ben önceki akşamdan sosun içine etleri koydum, işten dönünce de çıkarıp pişirdim. Ama en az iki saat olmak kaydıyla marinatta bekletmek de yeterli oluyor.

TAVUK ŞİŞ

Malzemeler:

500 gr tavuk göğüs kuşbaşı
3 çorba kaşığı yoğurt
2 çorba kaşığı zeytinyağı
1 limonun suyu
Kekik
Kırmızı pul biber
Kiraz domates
Mısır
Maydanoz

Yapılışı:
1. Kuşbaşı tavukları derin bir kaba koyun.
2. Üzerine yoğurt, baharatlar, limon suyu ve zeytinyağını dökün.
3. Ağzını kapatıp buzdolabında en az iki saat bekletin.
4. Çıkardıktan sonra etleri tahta çöp şiş çubuklarına dizin.
5. Tavada kısık ateşte ve çok az zeytinyağında iki tarafı da kızarana kadar pişirin.
6. Servis için kiraz domates, maydanoz ve mısırla süsleyin.

4 Yorum:

  • At 11/28/2004 07:14:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ellerine sağlık tavuk seven biri olarak hemen ypıyorum:)
    TARÇIN

     
  • At 11/29/2004 11:50:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    tavuklu tarifler benim her zaman ilgimi çekmiştir.bunu da favorilerim arasına ekliyorum.hemde kalorisiz bir yemek olarak.bu arada çok güzel görünüyor resimde ellerine sağlık.denemek isterim en kısa zamanda.

    sevgilerimle
    Gülçin.

     
  • At 11/29/2004 12:19:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Çok teşekkür ederim Gülçin,
    Bu yemeği ben de sık yapıyorum, hem hafif hem kolay. Umarım sen de beğenirsin. Kolay gelsin...

     
  • At 11/27/2021 04:27:00 ÖS, Anonymous Ankara Estetik Cerrah dedi ki;

    Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa