Hasır Sepet

Cumartesi, Kasım 20, 2004

KABAKLI BÖREK







Ne eşim ne de ben kabak sevmiyoruz. Ama bir şekilde sebzenin her çeşidini yememiz gerektiğini düşünüyorum. O yüzden bu kabaklı tarifi uydurdum. Artık her ikimiz de kabak yiyoruz ama sadece bu şekilde olursa... :) Tarifteki un miktarı göreceli. Cıvık bir hamur olmaması lazım. Bu yüzden unun ölçüsünü dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.

KABAKLI BÖREK

Malzemeler:
1/2 kilo kabak
1/2 kalıp beyaz peynir
2 yumurta
3 kaşık yoğurt
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Dereotu
Maydanoz
Pul kırmızı biber
Karabiber
Tuz

Yapılış:
1. Kabakları iyice yıkayın, kabuklarını soymadan rendeleyin.
2. Derin bir kapta rendelenmiş kabak ve diğer tüm malzemeleri karıştırın.
3. Yağlanmış fırın tepsisine yayın, 180 derece fırında üstü iyice kızarıp içinin de piştiğinden emin olana kadar tutun.


11 Yorum:

  • At 11/21/2004 12:05:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    dostum gökçen..tariflerin pek güzel pek iştah açıcı..yeni siteni tebrik ediyoruz...fekaaat bu gidişe bi dur demek lazım ..yemekler . . börekler...tatlılar..bunlar başımızın tacı.ama göbeğimizde her geçen gün ayaklarımızı görmemizi engellemeye devam ediyor..buna da bi çare bul...el-aman
    yasemin

     
  • At 11/21/2004 01:26:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Haklısın Yasemincim, İşte bu yüzden artık diyet yemekler yapmaya başlayacağım. Önümüzdeki haftanın ilk tarifi hindi mesela...

     
  • At 11/21/2004 10:02:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    iş arkadaşların ne güne duruyor şekerim, sen getir, bakalım göründüğü kadarda lezzetli mi? test edip onaylayalım. sevgiler..
    mathy

     
  • At 11/23/2004 12:50:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhaba,
    benimki geçiyordum uğradım gibi birşey oldu ama sevdim bu siteyide.
    yenimidir siteniz ne zamandır yaparsınız bu gökçe kimdir bilmiyorum çokda inceleyemedim ama hoşuma gitti.öylesine uğramıştım ama bakarsınız belki yatıya kalırım yada yerleşir hiç gitmem.benim gibi yüzsüz bir misafiri kabul edersiniz umarım:o)
    Gülçin.

     
  • At 11/23/2004 03:26:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Gülçincim;
    Lafı mı olur, başımla beraber... Beğenmene de sevindim, doğrusu hem de çok. Arkadaşlarım kontenjandan, beğenmeye mecburlar ama dışarıdan biri bunu söyleyince vallahi moralim düzeldi. :)
    Gene beklerim...:)

     
  • At 11/25/2004 10:28:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    gökçen günaydın,
    güzel bir tarife benziyor.Çökelek seven hatta çökeleğe bayılan anneme ideal bir tarfi ama anlayamadığım.Şu yufkaları süte batırma aşaması.yufkalar çok mu küçük parçalara ayırdın.ve sütün içinde bekletince çıkarmak biraz güç olmadımı?
    ama börek bir hayli kalın görünüyor.hoşuma gitti.fakat biraz kafam karıştı.
    kolay gelsin
    bay by by.
    Gülçin.

     
  • At 11/25/2004 10:29:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    ama ben yorum yazdım kabaklı böreğin altına kaydetti.anlamadım ben.niye böyle oldu.neyse orada cevaplandırısın herhalde.
    Gülçin.

     
  • At 11/25/2004 10:31:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    ya ama ben tül böreğine yorum yazıyorum kabaklı böreğe yolluyor yorumu.:(
    Gülçin

     
  • At 7/23/2006 06:06:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    yurdanur


    sevgili gökçen kabaklı börekte yag yokmu

     
  • At 9/18/2007 03:38:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Evet bu börekte yağ yokmu bende şimdi yapıcaktım:( Neyse bende 1 bardak sıvı yağ koyucam:) İnş.. güzel olur.. teşekkürler tarifleriniz için..


    emine

     
  • At 11/27/2021 04:30:00 ÖS, Anonymous Ankara Estetik Cerrah dedi ki;

    Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa