Hasır Sepet

Pazar, Kasım 21, 2004

KİTAP-BÖLÜM I




Kitabı geçen hafta içinde Remzi Kitabevinden aldım. Birkaç eleştirisini okumuştum bu kitabın ve yazarın Hürriyet gazetesinde yayınlanan röportajını. Konusu ve anlatımı ilginç geldi bana, bu yüzden aldım. Ama okudukça, bilmiyorum belki de fazla şeyler beklemişimdir, beni çok da tatmin etmediğini hissediyorum. Bence, kitapta anlatılanların arasındaki tek takdir edilecek şey, doğru veya yanlış yöntemlerle, ama bir şekilde Ekaterini'nin istediğini elde etmekteki engel tanımaz hırsı. Yoksa gerisi boş imiş....

3 Yorum:

  • At 4/11/2007 01:42:00 ÖS, Blogger Unknown dedi ki;

    merhaba
    yemek zevkim sizinkine çok uyuyor. hem yemek hem de keklere bayıldım blogunuzdaki.
    Ben ve eşim kek delisi iki tonton:) ama yaptığım kekler herşeye dikkat etmeme rağmen çok az kabarıyor. kek kalıbı büyüklüğünüzü merak ettim bir de.siz hem 1/3 ölçü demiş hem de çok kabarık kek elde etmişsiniz.ben 1/2 yapıyorum genelde, ama sonuç dediğim gibi. sizi tebrik ederim:) işin sırrı ne acaba?

     
  • At 4/11/2007 01:45:00 ÖS, Blogger Unknown dedi ki;

    yine ben :)) asıl söyleek istediğimi unutmuşum:)) bir ortak yanımızda sizin sitede tanıttığınız tüm romanları severek okumuş olmam. İzmir büyücüleri güzeldi. kleopatra çok uzun geldi ama hevesle okudum. karşılatığımıza çok sevindim. Semra

     
  • At 11/27/2021 04:29:00 ÖS, Anonymous Ankara Estetik Cerrah dedi ki;

    Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa