Hasır Sepet

Salı, Kasım 30, 2004

KABAK TATLISI



Eşimin çok sevdiği tatlılardan biri de kabak tatlısı. Yaptıklarımı beğendiremeyince de işi kendisi ele aldı ve işte ortaya çıkan eser.
Ten Catering Company Presents Proudly.....:)

KABAK TATLISI

Malzemeler:

1 kg balkabağı
700 gr şeker

Yapılışı:
1-2 gibi maddeler yok, kabakları doğrayın, tencereye koyun, üzerine şekeri ve yarım bardak suyu dökün, pişirin, bitti.

TARİFİN PÜF NOKTASI:
Bu tarif özeldir, eşiniz yapmazsa güzel olmaz, o yüzden bekarsanız denemeyin :)

7 Yorum:

  • At 11/30/2004 04:07:00 ÖS, Blogger tarcin dedi ki;

    Gökçen dogrusu eşinin ellerine sağlık hemen eşimi arayıp bana yemek yapmasını istiycem:)

     
  • At 11/30/2004 04:17:00 ÖS, Blogger Gökçen dedi ki;

    Boşa uğraşırsın Aslıcım, ben yaptırana kadar göbeğim çatladı. Daha kolay uğraşlar bul kendine, ne biliyim, devekuşu ehlileştir, yağmuru dizginle filan... :)

     
  • At 12/01/2004 07:54:00 ÖÖ, Blogger tuna dedi ki;

    kabak tatlisi en cok sevdigim tatlidir.esimin yapmasi gibi asla bir sansim yok ama 2 gun once turkiye'ye giderken getirmesini soyledim, ehh oda kolay is sayilmaz:)))

     
  • At 12/01/2004 04:13:00 ÖS, Blogger Gökçen dedi ki;

    Hoşgeldin Tuna,
    Kolay iş olsa bile takdir etmek lazım :)

     
  • At 12/02/2004 06:15:00 ÖS, Blogger Tolga dedi ki;

    Efenim öncelikle tebrik ediyorum. Pek güzel bi iş yapmış, bu siteyi açmışsınız. Kabak tatlısına gelince; eminim tahinle servis edilirse daha bi güzel olacaktır. Başarılar...
    * eşinizin marifetli ellerinden mercimek köftesi tarifini de görmek isteriz. (ısrar ediniz efenim)

     
  • At 12/03/2004 06:38:00 ÖS, Blogger Gökçen dedi ki;

    Eşime ilettim dileğinizi, kanımca beni salladı. Bir süre daha mercimek köftesine hasret yaşayacağız sanırım. Mercimeğini haşladım hazır, bir tek güzel ellerini daldırması kaldı.

     
  • At 7/31/2006 04:41:00 ÖÖ, Anonymous yahoo anti spyware toolbar dedi ki;

    I was searching blogs,and I found yours.Please,
    accept my congratulations for your excellent work!
    If you have a moment, please visit my yahoo anti spyware toolbar site.
    Have a good day!

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa