Hasır Sepet

Salı, Ekim 04, 2005

FİYASKO


İşte tarifleri yapmadan buraya reklam edersem olacağı budur.
Misafirlerim için daha yapmadan, resim ekleme sözü verdiğim Domino Kek ve Mantarlı Tart'ın başına gelenler, bacakları kırılan Polyanna'nın başına gelenlerden bile acıklı. Kimse Polyanna'nın üzerine kullanma tarihi geçmiş krem şanti sürmedi en azından :(

Süper lezzetli bir kek yapıldı bir gün önceden, ikinci gün üzerine krem şanti sürülecek, çikolatadan ince çizgilerle hatları belirlenecek ve renkli bonibonlarla da domino taşlarının noktaları yapılacaktı. Bütün bu aşamalar kusursuz bir biçimde yerine getirildi ve bir tanesi deneme amacıyla yenildi. Ağızdaki nereye tükürülse bilinemedi, krema bozuuukkk!!!! Tüm bu işleme uğramış kekler atıldı, kalanlar da epey hırpalanmış olduklarından, onları çikolata sosuna batırıp üzerilerine çikolata çizgiler çekmek suretiyle kurtarılmaya çalışınıldı. Netice; sıcak çikolata sosuna giren kekler darma duman oldu, misafirlere çıkarılacak halde olmamalarına karşın "Neyse, yabancı değiller" düşüncesi ile yine de çıkarıldı. Deli olundu!!!
Mantarlı Tart'ın hamuru tahtadan hallice oldu. Kalıbından çıkarılıp masaya konulma esnasında ortaya çıkan "takırt" sesi moralleri alt üst etti. Utanma arlanma dinlenilmeden o da misafire sunuldu.
Kendimi asrın salağı gibi hissetmedim desem yalan olur. Sen kalk yemek sitesi aç, hava bas, sonra da bir börek, bir tart ve bir kek yap, insanlar sadece böreği yiyip gitsinler, kekin tutacak yeri kalmasın, tartı dişler kesmesin.
Resim mesim yok... :(
Utanıyorum... :(

NOT: Cuma günü arkadaşlarımı iftara çağırdım, Allah en azından o gün için tekrarından korusun, ne diyeyim...

3 Yorum:

  • At 11/29/2005 05:23:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Alemsiniz Gökçen Hanım,
    Beni gülümsettiniz.Sakın kızmayın güldüm diye.Öğretmenler çok marifetli olur genelde şüphem yok ama anlatış tarzınız o kadar hoş ki düşüncemi paylaşmadan edemedim.Allah uzun ömür versin size..
    blogcu.com/mbemine

     
  • At 3/22/2007 03:40:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Selam. Çok Güldümm yaaaa :)))) Allah da seni güldürsün ömür boyunca sağlıklı mutlu ve uğurlu ol. Sevgiler. Fulya. Bu arada sitende geçirdiğim 4. saatime girdim.

     
  • At 3/26/2008 02:49:00 ÖÖ, Blogger karamelam dedi ki;

    gökçencim merhaba
    saat gecenin 3'ü ve ben gülmekten yerlere yatıyorum. ne güzel anlatmışsın. bana da sık sık oluyor böyle şeyler. boşver canım bir dahakine güzel güzel yaparsın. bunlar nazarlık zaten:))

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa