Hasır Sepet

Cuma, Eylül 30, 2005

BU BİR DURUM BELİRTKESİDİR!




Size bu güzel gülümsemeyi sunmak istedim, içiniz açılsın, yüzünüze renk gelsin diye. :)
Başlığıma da burun kıvırtmayın rica ederim, "belirtke tablosu" diye birşey var bizde, konuların ve kazandıracağı davranışların açıklandığı, hiç kimsenin bir kere bile okumadığı bir tablodur.
Okul açıldı, bizim işler de hızlandı, çok vakit ayıramıyorum siteye, biraz da atalet var üzerimde, var olan vaktimi burası için kullanmak istemiyorum. Kendime süper kitaplar aldım, onları okuyorum mırıl mırıl, pirelerimle ilgili listeler, oturma planları filan hazırlıyorum, bir de deli deli projelerim var onlarla uğraşıyorum. Okulla ilgili tek duam beni bu sene Performans Değerlendirme ekibine yeniden çağırmamaları. Böyle fuzuli, böyle sinir hastası edici bir iş icat edilmemiştir. Sonunda hiç birşey çıkmayacak aptal uygulamalar için beni milletle kavga ettiriyorlar. Sakat raporu alıp gitmemek istiyorum, kimsenin uyduruktan performansını ölçmek istemiyorum Allahım, nolur nolur!
Sınıflarım süper, dobalak suratlı minikler. Büyük sınıflar da şansıma en sevdiklerim çıktı, kavgasız gürültüsüz ders işliyorum. Bu Matematik önyargısından da bıktım artık, daha ağzımı açmadan "Ama hocam, matematik çok zor, yapamıyoruz ki" diyorlar. Yahu bir fırsat verin anlatayım, anlamıyorsanız bin kere anlatayım, ama yok, yok işte. Adam koymuş kafaya, kararlı, anlamayacak!
Kendi rehber öğretmeni olduğum 9-F sınıfında bir çocukcağız var, melek gibi suratlı, kısa boylu, kravatıyla kendini boğazlamaya çalışacak kadar grand tuvalet, çalışkan bir çocuk. Gelip geçerken habire başını okşayasım geliyor, ona soruyorum sık sık, şiveli çok tatlı bir konuşması var, onu duyayım diye. Aynı sınıfta bir de yaratık var, ilk günden problem yaratmaya başladı. Napacaksın işte, apır küpür idare edeceğiz sene sonuna kadar.
Çocukları hiç mi hiç sevmeyen biri olarak, mesleğimi ve çocuklarımı böyle sevmem kendime bile tuhaf geliyor. Aslında düşünüyorum da, sanırım benim problemim küçük çocuklarla, onları sevmiyorum, böyle hazır büyümüşleriyle güzel güzel geçiniyoruz çünkü. Keşke ben de 15 yaşında bir çocuk doğurabilsem :)
Projelerim sürpriz! (Sanki soran var da :) ) Felaket gaza gelmiş durumdayım, Allah sonunu hayreder inşallah.
Bu arada Mine'nin kurabiyelerini gördünüz mü bilmem, hatun gene şaheser yaratmış. Bu kızın ince zevkini çok beğeniyorum.
İşte böyle, bu akşam misafirlerim var, onlar için Mantarlı Tart ve Domino Kek yaptım. Fotoğraflarını çekeyim, önümüzdeki günlerde siteye koyacağım.
Yeniden görüşmek üzere!