Hasır Sepet

Salı, Mart 08, 2005

ANKET



Bugün Mine'den bir mail aldım, food bloglarda başlamış olan bir anketi bana da yollamış, bunları kendi blogumda cevaplayabileceğimi belirtmiş. Konu kitap olduğu için ben de atladım tabii. Şimdi bütün kitap severler klavye başına, kim ne okuyor, ne tavsiye ediyor öğrenelim...

Sorular şöyle;

1- Yılda kaç kitap okuyorsun?
2- En son hangi kitabı aldın?
3- En son hangi kitabı okudun/okuyorsun?
4- En sevdiğin ya da senin için en önemli 5 kitap?
5- Bu anketi kime, niçin yollarsın?

Benim cevaplarım aşağıdakiler, sizinkiler ne?

1. Başkalarından alarak okuduklarımı saymazsak en az 40-50. Onları da katarsak herhalde 100-150 yi buluyordur.
2. Dustin Thomason, Ian Caldwell- 4'ün Kuralı.
3. 4 'ün Kuralına henüz başlamadığım için sanırım Maeve Binchy - Ateşböceklerinin Mevsimi'ni yazmam daha doğru olur.
4. a) Mary Margaret Kaye - Uzak Tepeler (Artık basımı yok, bana bu kitabı bulanın kulu kölesi olurum :))
b) John Steinbeck - Cennetin Doğusu
c) Gabriel Garcia Marquez - Yüzyıllık Yalnızlık
d) Peyami Safa - Canan
e) J. K. Rowling - Harry Potter Serisi
5. Aslında foodblogu olmamasına rağmen, anneme, ablama ve kızkardeşime göndermek isterim, anneme bize bu güzel alışkanlığı kazandırdığı için, ablama kitap okuma seanslarına büyük bir şevkle eşlik ettiği ve ben gibi korsandan almamasına rağmen kıymetli kitaplarını paylaştığı, güzel kızım Betülüme okuma alışkanlığıyla beni gururlandırdığı için.


Minecim teşekkür ederim mailin için.