Hasır Sepet

Perşembe, Aralık 16, 2004

CEVİZLİ EKMEK



Ekmek işine iyice sardım artık. Evde yaptığımın tadını dışarıda alamıyorum ve sıklıkla yapıyorum. Hepsinin içine de keten tohumu koyuyorum, sağlığa gerçekten çok faydalı. Keten tohumununun salataların üzerine serpilerek kullanıldığını da duydum ama ben henüz hiç böyle kullanmadım, bir de onu denemek lazım. Bu verdiğim tarif benim temel ekmek hamurum oldu. İçine yumurta, ceviz, fındık, süt veya aklınıza ne gelirse ekleyerek çeşitlemeler de yapabilirsiniz. Bu miktarlarla 6 sandviç ekmeği çıkıyor.

Malzemeler:

21 gr yaş maya
475 gr un
300 gr yoğurt
30 ml zeytinyağı
10 gr tuz
150 gr dövülmüş ceviz
100 gr çekilmiş keten tohumu

Fırın 200 derece

Yapılışı:
1. Mayayı 65 ml ılık su ve bir tutam şekerle 15 dakika bekletin.
2. Tuz ve unu birlikte eleyin, yoğurt, ceviz, keten tohumu ve yağı mayayla birlikte una katın ve iyice yoğurun. Top haline getirip üzerini yağlayın.
3. Üzerine nemli bir bez örterek 1 saat bekletin. Süre bitince Rulo haline getirin ve dilediğiniz büyüklükte bıçakla kesin.
4. Pişirme kağıdı serilmiş tepsiye dizerek üzerini örtün 45 dakika daha bekletin.
5. Önceden ısıtılmış fırında pişirin.

3 Yorum:

  • At 4/16/2007 02:01:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    MeRHaBa;Bu TaRiFiN HaMuRuNu HaZıRLaDıM 1 SaaT BeKLeMe SuReSı WaRDı o SuReYıDe YıNe KeKLeR BoLuMuNuZDeN eLMaLı-HaWuCLu KeK TaRıFıNıZı DeNeYeReK DeGeRLeNDıRDıM:)KeK FıRıNDaN CıKMaK uZeRe MıS GıBı KoKuYoR Bu aRaDa CeWıZLı eKMeGıMı FıRıNa aTıCaM YaZıM BıTıNCe uMaRıM MuTFaGıMDaKı Bu eNFeS KoKuLaR DeWaM eDeR.

     
  • At 4/19/2007 01:15:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    eWeT CeWiZLi eKMeGı YaPTıM.SaNDWıCH SeKLıNDe YaPTıM 10 TaNe CıKTı We oGLuM BuNLaRa BaYıLDı KaHWaLTıDa YıYoR oGuN aRaLaRıNDa YıYoR.aRTıK eN SeWDıGı SeYLeRDeN WaZGeCTı:)CeWıZLı eKMeGe BaYıLDı.KaWoNoZLaRDa SaKLaRSaNıZ uZuN SuRe DaYaNıYoR.BıRaSDaN TeKRaR YaPıCaM 3-4 GuN De BıTıRDı CuNKu:)

     
  • At 11/27/2021 04:37:00 ÖS, Anonymous Ankara Estetik Cerrah dedi ki;

    Burun şeklini ideal açı ve ölçülere kavuşturmak için erkek kadına ayrı ayrı modellerde planlanan ve aynı zamanda ihtiyaç varsa burundan nefes alma güçlüğünün de düzeltilebileceği lokal yada genel anestezi altında yapılabilen cerrahi işlemdir burun estetiği ankara.



    Silikondan yapılmış protez kullanılarak cerrahi olarak meme hacminin arttırılmasıdır. 60 yıldır dünyada uygulanan en sağlıklı Ankara meme büyütme yöntemi meme protezidir.



    Ankara Lazer liposuction konvansiyonel liposuctionun lazer teknolojisi ile birleştirilmiş halidir. Konvansiyonel liposuctionda yalnızca cilt altı yağ dokuları kırılarak dışarı aspire edilirken, lazer liposuctionda aspirasyon öncesi ve sonrasında açılan aynı delikten girilerek dokulara lazer enerjisi de uygulanır.



    Ankara karın germe ameliyatı aşırı kilo, gebelik ve benzeri sebeplerle sarkmış olan karın derisinin cerrahi olarak çıkarılması işlemidir. İşlem sırasında ayrıca gevşek olan karın duvarı da sıkılaştırılabilir.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa