Hasır Sepet

Pazartesi, Ocak 29, 2007

MİM!

Aslı sobeleyince cevap vermemek olmaz.

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 5 ŞEY..

Market alışverişi yaparken yeni ürünleri alıp mutlaka denerim.

Ruh halime bağlı tamamen, sırf gezinmek için gitmişsem evet, yok okuldan yorgun argın dönmüş ve zaten tıslamış bir haldeysem kesinlikle hayır. Aslında çok da araştırmacı olduğumu söyleyemem bu konuda, yeni bir tarifte yeni bir malzeme gerekirse araştırma yapıyorum daha çok.

İnternetten gazete okumayı hiç sevmem.

Hiç sevmem diyemiyeceğim, bazen okuduğum da olur ama ilk tercihim kesinlikle gerçek gazete. Hatta eşim kızar, "Dünya kadar gazete alıyorsun, okuyup yanında kule gibi diziyorsun" diye. Bir tek gazete okuyamayanlardanım. Bir de daha ciddi bir takıntı, benden önce birinin okumuş olduğu gazeteyi okumak istemem, ilk açan ben olmak isterim.

Hiç sigara içmedim, tadını bilmem.

Hayatımın handikapı. Küçük yaşta başladım sigaraya ve halen içiyorum, her ne kadar son dönemde azaltmış olsam da bir türlü kesin olarak bırakamıyorum. Hem içmesini seviyorum hem içtiğim için, kendime verdiğim bunca zarardan ötürü kendimden nefret ediyorum. İki ara bir dere durumu.

Sevgi, saygı ve hoşgörüyü hayatımdan çıkartmayacağım kavramlardır. Ukalalıktan nefret ederim.

Ukalalıktan nefret edemem ne yazık ki, kendim de bir ukalayım :). Genel hoşgörülü insanlar vardır ben onlardan değilim, sadece sevdiklerime karşı. Ama saygısızlık hakikaten beni çıldırtıyor, öğrencilerimde de tahammül edemediğim tek özellik bu.

Futbolu seviyorum.

Yok yok aman, ciddi anlamda sinir olduğum şeylerden biri. Aslına bakarsanız bunca bağımlılık yaratan bir şeye spor gözüyle de bakamıyorum, sanki birileri toplumu uyutmak, aklını saçma sapan şeylerle doldurmak, onları meşgul etmek için bunları uyduruyormuş gibi geliyor. Buz pateni, aletli jimnastik varken futbol da neymiş! :)

Melda, Işıl, sobe!

15 Yorum:

Yorum Gönder

<< Anasayfa