Hasır Sepet

Çarşamba, Ağustos 10, 2005

BİR TÜNEL BİR KOY





Tatil dönüşü tatil fotoğrafları yayınlamak farzdır bilirsiniz ama benim öyle çekilmiş fotoğrafım fazla yok. İlginç bir tatil değildi çünkü. Yazlıkta bir hafta yatıp geri geldik eşimle. Bol bol çiftlik mahsulü çipura yedik, öğle uykuları uyuduk.
Konuyla ilgili iki fotoğrafım var. İlki İzmir-Aydın otobanı üzerindeki adını çatlasam da hatırlayamadığım (ki özellikle de siteye bu fotoğrafı koyacağım için adını okudum ama ne çare, belleğimde en ufak bir iz yok) 3700 m lik muhteşem tünel ve ikincisi Akbük Koyu'nun yoldan çekilmiş hali.
Geldikten sonra doğru dürüst yemek yapmadım, hoş gitmeden önce de yapmamıştım. O yüzden yayınlayabileceğim bir yemek tarifim de yok. Yaz insanı uyuşuklaştırıyor, en azından ben gibi kış hayranı yazdan nefret eden insanları. Yemek yapmanın nasıl eziyet geldiğini anlatamam. Bir süre daha böyle sallanırım herhalde.
Bir tek çikolatalı kek yaptım, fotoğrafladım, yarın öbür gün onu eklerim siteye. Ama gerçekten "çikolata"lı. Öyle kakaoyla yapılıp da adına çikolatalı denenlerden değil. Bu olaya sinir olduğum bilmem belli oluyor mu? :) Yine benim sevdiğim gibi kabartma tozsuz. Uzun zaman önce yabancı sitelerden bulduğum güzel çikolatalı tarifleri Türkçeye çevirip bir dosya yapmışım. Tatil dönüşü karıştırırken gördüm. Ama asıl menşeini söyleyemeyeceğim, kimbilir hangi siteden çevirdim.
15 Ağustosta sınavları yapmaya başlıyoruz, gene aynı sinir bozucu "Hocam yardım edin" diyalogları yaşanacak demektir bu da. Bunları düşündükçe ne sınav yapasım ne okula gidesim geliyor. Tatil de bitti şaka maka, ne üzücü...
Görüşmek üzere, merhaba herkese :)

1 Yorum:

  • At 12/05/2007 02:25:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    sizin çatlasanızda hatırlayamayacağınız tünelin adı selahattin tüneli.ben marmarise gelin gittim izmirden.o tüneli çok geçtiğim için adını biliyorum.size yardımcım olmak istedim.

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa