Hasır Sepet

Çarşamba, Haziran 29, 2005

DARICA KUŞ CENNETİ VE HAYVANAT BAHÇESİ

Okul henüz kapanmamışken, sanırım Mayıs ayı sonunda çocuklara Darıca'ya bir gezi düzenlendi. Vakitli haberim olmadığından katılamadım. Giden çocuklar ve arkadaşlar öyle bir anlata anlata bitiremediler ki ben eşimin başına "beni de götür" diye ekşimeye başladım. Geçtiğimiz haftalarda bir Pazar günü ikimiz Darıca'ya gittik.
Yalnız sizi uyarmalıyım, Fizan'da. Git git bitmiyor. Mecidiyeköy'den 90 km civarı. Daha hayvanat bahçesine varmadan yoldan usanıyorsunuz. Ayrıca hiçbir yerde tabela filan da yok, Allaha emanet gidiyorsunuz. Hayvanat bahçesi tabelası gibi bir lüksden bahsetmiyorum, bahsettiğim sadece Darıca'yı gösteren yön levhaları. En sonunda bulduk ama hiç hoş olmayan bir sürpriz vardı orada. Bahçe görevlileri ve iki ailenin beyleri bilmediğim bir sebepten birbirlerine girmişlerdi. Kavga, söz dalaşından yumruklaşmaya oradan da birbirlerini sopalarla dövmeye kadar gitti. Ziyaretçilerden birinin kafasını bahçe görevlileri ocak maşasıyla yardı. Kan revan çığlık kıyamet, iğrenç bir manzaraydı.
Dünyada ne kadar şiddet ve kötülük varsa tamamından erkek milleti sorumlu!!
En sonunda içeri girebildik. Ben çok küçükken bir kere İzmir Fuardaki hayvanat bahçesine gitmiştim. Orada bir aslanın üzerimize çişini yaptığını hatırlıyorum. (Biliyorum iğrenç ama çok küçüktüm ve kaçamamıştım :)) Gezi başı tatsız olsa da genel anlamda çok güzeldi. Sadece vahşi hayvanlar bir parça perişan. O koca aslanlar hımbıl hımbıl yatıyor, kaplanlar volta atar gibi sürekli kafesinin önünde dolanıyor, kurtların tüyleri dökülmüş vs... Ayrıca timsahın bağırtısının matkap sesiyle birebir aynı olduğunu biliyor muydunuz?! Ben orada öğrendim. Tamamının fotoğraflarını çekemedik, çektiklerimizde bazıları da aşağıda. Çok fazla sayıda kuş çeşidi vardı ama niyeyse birinin bile fotoğrafını çekmemişiz.
Gidip görmenizi öneririm, giriş 15 YTL, yeri Far Far Away!! :)















57 Yorum:

  • At 4/10/2006 10:44:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvanat bahceniz cok guzel bunun icin size tesekkur ediyorum tv de reklamlarinizi gormek isteriz

     
  • At 5/07/2006 11:51:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvanat bahcesini gezmeyi çok istiyorum ama uzak olduğu için çok pahalı geliyor maliyetleri düşürmek açısından neden turlar düzenlenmiyor eğerki turlar olursa daha çok ziyaretci ağırlana bilir tabiki ücretleride indirmek gerekli insanların ekonomik durumu düşünülürse bu işlemler yapılmalı

     
  • At 12/16/2006 02:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ÇOK GÜZEL HAYVANLAR VAAAAAAAAAAAR

     
  • At 4/02/2007 10:25:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhabalar dün hayvanat bahcesini eşimle birlikte gezdim büyük bir hevesle gitmiştik ama hüsrana uğradık hayvanlar pis etraf kokuyo ve aslanlar çok zayıf bütün hayvanlar aç bunu görmek beni çok üzdü hayvanların böylesine kötü bir vaziyette görmek beni inanın yıprattı maymun kafeslerinin içinde ölü kokmuş fareler var aslanların kafesinde hiç kıpırdayamayan kemikleri gözle grülecek kadar sayılan bir aslan var yani bilemiyorum bu beni çok üzdü ayıları söylemiorum zaten çok kötüydüler neden bu kadar güsel bir yere bu kadar ilgisiz bakılıyor anlamıyorum bir hayvan sever olarak sizleri kınıyorum...

     
  • At 4/04/2007 03:35:00 ÖS, Blogger Lafazan dedi ki;

    Sayın Anonim, deli misiniz? Ben de hayvanlara iyi bakılmadığındn bahsediyorum yazımda, siz de kalkmış beni kınıyorsunuz. Asıl ben sizi kınıyorum ki yazının resimlerine bakıp kendisini okumaktan acizsiniz. Çok biliyorsanız yapılacak çözümü gidip Darıca Hayvanat Bahçesi yetkililerine söyleyin, hayret bişey!

     
  • At 5/04/2007 04:27:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    kocaeli nde oturuyorum nasıl giderim

     
  • At 5/06/2007 11:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    eşimle bugün gezdiğimiz hayvanat bahçesinde çok güzel vakit geçirdik.herkeze teşekkürler...

     
  • At 5/24/2007 06:56:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    benim darıcaya 2. gıdışım. hayvanat bahçesi çok güzel. benım dıkkatımı cekenler maymunun cocuğun ağıza ç.... yapmasıydı .....

     
  • At 6/04/2007 07:45:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    biz okulla gittik çok eğlenceliydi hatta orda kuşların çiftleştiğini gördük...

     
  • At 6/09/2007 09:10:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    kadıköyde oturuyoruz nasıl gidebiliriz acaba?cvplarınızı bekliyorum

     
  • At 6/23/2007 10:36:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    anonim bey sizde akıl namına bişii var mı acba?tüm beyin hücrelerinizi kaybetmişsiniz.bi dahakine hayvanat bahçesine deil hastaneye gidin...
    o kadar ahkam kesiosunuz hayvanlar aç die ama fiyatları da indirin diosunuz.kolay mı sanıosunuz o kadar hayvanın bakımı...

     
  • At 6/30/2007 06:36:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvan sever olarak hoplayıp zıplayarak gittiğim parktan sinirle ayrıldım.AYILARIN SUYU PİSLİK İÇİNDE,HAYVANLAR AÇ.HEPSİ ÇOK BAKIMSIZDI,Kaplanlar deseniz artık uyuşmuşlar,oradaki tek mutlu hayvan bence ördekler,kocaman bi kuş vardıcinsi Gülen Hasn'dı kafesten çıkmak için gagasıyle tellere vuruyodu hayvanın gagası soyulmuş artık vurmaktan.Hhayvanları alıp kafeslere tıkmak bi mağrifet değil.Kısacası gittiğime pişman oldum onların sefil halini yakından göreceğime tv den mutlu,hür halini görürüm daha iyi.TEŞEKKÜRLER...

     
  • At 8/04/2007 11:31:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ya ben anlamıyorum bi ülke bi millet bukadarmı estetikten anlamaz ya hayvanların kafeslerinde dolaştıkları yerler betonla kaplı ya yeşillik diye bişi yok ya bunlar doğada yaşayan türler hepsi mutsuz yüzlerinden belli bence insanat bahçeleri kurup her milletten insanı alıp tıkmak lazım o pis kafeslere...ama yok biz yine anlamayız...imkansız....

     
  • At 8/23/2007 03:18:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    HAYVANAT BAHÇESİNE YILLAR ÖNCE GİTTİM...ÇOK GÜZELDİ.İNSAN BAKMAYA DOYAMIYORDU!!!!KÜÇÜK BİR KADREŞİM VAR..BUGÜN BİRLİKTE BABAMIZA GİTMEK İSTEDİĞİMİZİ SÖLEDİK!!!!BABAMDA SİTEYİ DOLAŞIN FİYATINI ÖĞRENİN VE YORUMLARA BAKIN DEDİ!!!BİZDE BÜYÜK BİR UMUTLA SİTENİZE GİRDİK!!!!AMA NE YAZIKKİ YORUMLAR ÇOK KÖTÜ...BÖYLE BİR YERİ GEZMEKTENSE EVDE OTURMAYI DAHA ÇOK TERCİH EDERİM!!!KARDEŞİMİN HAYVANLARI YAKINDAN GÖRMESİNİ ÇOK İSTERDİM!!!ÇÜNKÜ ÇOK KÜÇÜK VE HAYVANLARA KARŞI İLGİSİ ÇOK FAZLA!!!BÖYLE BİR YERİ GEZİP İĞRENİCEĞİMİZE BURDAN BÜYÜKLERİMİZE SESLENİYORUZ!!!!!LÜTFEN HAYVANLARIN BAKIMI YAPIN VE EN ÖNEMLİSİ KENDİ KARNINIZI DOYURACAĞINIZA BİRAZDA ONLARIN KARNINI DOYURMAYA ÇALIŞIN!!!!ONLARDA BİZİM GİBİ YAŞAMAYA HAKLARI VAR!!!MADEM BAKMIYCAKSINIZ O ZAMAN NEDEN BÖLE BİR İŞİ GÖZE ALDINIZ????ANLAMAKTA İNANINKİ GÜÇLÜK ÇEKİYORUZ!!!

     
  • At 10/16/2007 01:22:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ay bende gittim süper yaa insan büyüleniyo manyak bişi yaaniii süperde tesisleri var haydın byss

     
  • At 10/21/2007 03:16:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    arkadaşlar pazar günü saat kaçta kapanıyo acaba yazarsanız sevinirim

     
  • At 11/01/2007 07:12:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    herşeyi eleştirmek ne kadar da kolay dimi?
    hiç bi şey için taşın altına elinizi koymazsınız ama hep eleştirirsiniz? pis...kokuyo... bahsettğimiz haywanat bahçesi kaptılma tehlikesiyle karsı karşıya! bir kaç duyarlı iş adamı bazı haywanlara sponsor olmuş masraflarını karşılıyor. hanginiz bundan haberdarsınız? bazı şeyleri takdir etmesini bilin we destek olun!!! lütfen!!!

     
  • At 11/05/2007 04:49:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ...hayvanat bahçesine lafım yok ama haywanlar çok ...bakımsız...bn geçtiğimiz pazar günü gittim ..bir aslan ve bir ayı dikkatimi çekti kupkuru kalmışlar aslan ve ayı dediin yapılı olr bunların kemikleri sayılıyor..:D hayvanları aç bırakıyorsunuz...bide hayvanların çoğu hasta ..dikkatli oln ..okadar..bu arada veterinerim..:D..

     
  • At 11/13/2007 08:53:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bişi sölicem öğrencilerede mi 15 ytl????????????(

     
  • At 11/18/2007 10:30:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    giriş üvretlerini neden yazmadınız yaws :D

     
  • At 11/23/2007 07:13:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    iyi günler.mutlaka hepimiz hayvanları severiz fakat oradakı bır aslan yada kaplanın yemesi gereken et oranı 30kilodur.ki o da bir günde.orada bu imkan olmadıgından haftada 20 kilo etle anca doyurmaya çalışılıyorlar.bu da o hayvanların güçsüz ve zayıf düşmesine sebep oluyor...bilginiz olsun...bu arada giriş ücreti 15 ytl:)

     
  • At 11/28/2007 08:29:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Web adresi burada
    http://www.bosphoruszoo.com.tr/

    Özellikle ihtiyaçlar kısmındaki listeye bir gözatın isterseniz. ve yaptıkları işin ne kadar zor olduğunu yorumlayın

     
  • At 12/03/2007 07:20:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    O ÇERÇEVEDE ESIMI GOREMEDIM LUTFEN RESMINI YOOLIYIM ONUDA YAYINLAYINIZ.

     
  • At 12/18/2007 08:52:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    yaaaa ben de hayvanat bahçesine gitmeliyim biyoloji proje ödevim yalnız yorumları okudum ve çok iğrendim hayvanların durumu sizden okuduklarıma göre hiç te iç açıcı değil bi de ben gidip bi göriyim bi de giriş ücretini bilmiyorum yazarsanız sevinirim

     
  • At 12/21/2007 11:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvanat bahçesi çok güzel ama fiyatlrınız çooooooooooooooook pahalı

     
  • At 2/05/2008 11:56:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    tamam herşey nuhakka ki güzeldir ama biraz daha fiyatlar ucuz olsaydı daha iyi olurdu biz 4 kişi gelicez 2 de çocuk düşünün artık ödeyecegimiz parayı

     
  • At 2/10/2008 01:29:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhaba geçen yıllarda biz tülinmanço ilköğretim okulu olarak darıcayı gezdik gerçekten çok beğendik hayvanları görmek bambaşka bir dünyada gibi oluyosun gerçekten çok güzel... iyi çalışmalar...

     
  • At 3/05/2008 03:35:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bunların ücreti ne kadar ya bilmirum

     
  • At 3/07/2008 05:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    kadıköyden an yakın ama otobüslerle nasıl gidebiliriz...yardımcı olursanız sevinirim....

     
  • At 3/22/2008 10:59:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    hep merak ettim kainatta hayat var mı diye darıca hayvanat bahçesinde
    hayat olduğunu öğrendim teşekkür

     
  • At 4/02/2008 02:01:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    YA Bİ DÜŞÜNÜN ŞU HAYVANLAR ORDA OLMASAYDI GÜZEL ALLAH HERŞEYİ NE GÜZEL YARATMIŞ RENGAREN HAYVANLAR

     
  • At 4/12/2008 05:05:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    arkadaşlar ben sanem 12 yaşındayım ben hayvanat bahçesine gittim darıcaya çokk güsell harika hayvanlar aslan ayı en wahşi haycanlar bile war özellikle tavuz kuşu çok güsel sizinde gitmenizi tavsiye ediyorum çünkü çok eğlenirsiniz

     
  • At 4/26/2008 07:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Birkere o enbaşa uzunca yazan kişi çok yanlış.Çünkü tabela var.

     
  • At 4/29/2008 05:27:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ARKADASLAR BAKIN BEN SİZE ACIKCXA SÖLİM DARICA HAYVANAT BAHÇESİ ÇOK GÜZEL AMA BAZI YERLERDE KÖTÜ KOKULAR VAR ONLAR OLMAZSA GERCEKTEN SÜPER YER BAKIN KESİNLİKLE GİDİN AMA SUNUDA UNUTMAYIN GİTTİĞİNİZ ZAMAN AKSAMA GEZİNNN TAMAM MI ARKADASLARRRR

     
  • At 4/30/2008 06:44:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    BENCE HAYVANLAR ÇOK BAKIMSIZ VE AÇ O HAYVANLAR YEMEK İÇİN KAVGA EDİYOR .. KENDİ KARNINIZI DOYURCAĞINIZA HAYVANLARA BAKIN ZÜRAFALAR NERDE ,FİLLER NERDE,ZEBRALAR NERDE BUNU Bİ, SÖYLEYİN GİTTİĞİMİZE PİŞMAN OLDUK.....

     
  • At 5/02/2008 01:03:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bende kızımı alıp gittim tesis çok güzel tasarlanmış çeşit çeşit hayvan var ama dediğiniz gibi ihmalkarlık söz konusu.kapalı alandaki maymunların olduğu alana inanın giremedik kokudan.havalandırma sıfır biz iki dakika duramadık o hayvanlar orada nasıl yaşıyor?fiyatlar yüksek denmiş aslında daha pahalı olması gerekir o hayvanların doyabilmesi için yapılacak tek şey fiyatları yükseltmek.orası daha nezih hale geldimi inanın müşteriside daha çok olacaktır ve insanlar orayı görebilmek için yüksekte olsa bu ücreti verecektir.bakımlı güzel bir hayvanat bahçesine dönüştürüldükten sonra okullarla anlaşılıp öğrencilere fiyatta indirilim yapılabilir.en azından herkez döndüğünde memnun verdiği paranın hakkettiğini bilecek hayvanlarda orada yaşamını sürdürmekten memnun olacaktır.ortam güzel ama aç hayvanlar bu çok belli ve dediğim gibi kapalı alanlarınız nefes alınmıycak kadar havasız.

     
  • At 5/02/2008 01:10:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ek olarak orada hayvan yiyecekleride satılmalı biz gittiğimizde hayvanlara vercek yiyecek bulamadık.meyve sebze çekirdek balık vs her ne yiyorlarsa o hayvana uygun yiyecekler satılsa inanın insanlar onları doyurmak için alacakalrdır ve evlerine döndüklerinde en azından bir hayvanı doyurdum düşüncesi mutluluk verecektir.kalabalık deil die belki böle bir stand kurmuyorsunuz ama normalde yedikleri yiyecekleri sergilemeniz bile işe yariycaktır.

     
  • At 5/06/2008 10:04:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bende gittim çok güzeldi çok beyendim harikaydı özllikle o sihirli ayna ve timsah

     
  • At 5/10/2008 02:40:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    arkadaşlar hayvanların aç olması gerçekten çok kötü bir durum işkence gibi birşey onlar içinde bizim içinde. bu konuda yapılan bütün yorumlara katılıyorum. fakat kokuyor diyenler biraz abartıyorlar galiba. şampuanla yıkayacak halleri yok. hayvan bu. doğal ortamında da kokar havyanat bahçesinde de kokar. hayvana özellikle vahşi tabiatlı hayvana nereye çiş yapacağını öğretemezsiniz.

     
  • At 5/10/2008 02:47:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ayrıca fiyatlar pahalı diyenler bir daha düşünsünler onca emek verilmiş bir yer için ve onca hayvanın bakımı için pahalımı sizce 15 ytl? valla bana sorarsanız az bile. büyük marketlerde olmadık şeylere para verip onca alışverişi yaparken hiçbişeyin hesabını yapmıyoruz da bunun içinmi hesap yapıcaz?

     
  • At 5/14/2008 07:29:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvanat bahcesine gitmek isterdm ama orada çok maket hayvan varmış o yuzdn gitmiyorm.biz t.c.i.o.o. olarak 4. sınıflar larla gidiyordk.bizim sınıfın çoğunluğu gidiyor

     
  • At 5/17/2008 12:46:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    BİZ BU BAHAR BAŞINDA GİTTİK YARIN TEKRAR GİDİYORUZ... 1 YAŞINDAKİ OĞLUMUN DAHA ÇOK GİTMESİNİ İSTERİM... MAKET HAYVAN FALAN YOK HEPSİ GERÇEK... BENCE ELLERİNDEN GELDİĞİNCE BAKIYORLAR AMA ZİYARETÇİ SAYISI AZ OLDUĞU YANİ PARA KAZANAMADIKLARI MÜDDETÇE ZARAR EDİYORLAR... ORASI ÖZEL BİR MÜLK BİLDİĞİM KADARI İLE DEVLETLE ALAKASI YOK... DAHA ÇOK ZİYARET EDELİM Kİ DAHA İYİ ŞARTLARDA BAKILABİLSİNLER DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
    SEVGİLERLE..

     
  • At 5/22/2008 11:01:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    isimsiz
    okulla birlikte geziye gittik verilen paraya yazık hayvanlar pislik içinde ve çok açlar bu kadar para nereye gidiyo yazık ya

     
  • At 7/06/2008 10:25:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    cağla sımsar
    06.07.08
    bugun haywanat bahcesıne gıttık buyuk bı hevesle ama gordugumuz manzara pek bı sasırtıcıydı bu kadar sorumsuzlk olamaz haywanlar olmek uzerı allaha emanet yaşıyolar cok ama cok uzucu bı durum lutfen kazandınız paralarla haywanların karnını doyurun yoksa olucekler ayrıca bı saglık kontrolundende gecseler cok ıyı olur hepsı bakımsızlıktan hastalık kapmıs agzı burnu yamulmus hepsının rıca edıorum bı zahmet haywanlarla ılgılenın artık... sıze para kazandıran onların sewımlılıklerıdır!

     
  • At 7/17/2008 03:46:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Ben bu hayvanat bahçesini çok merak ettim ama hiç gidemedim bence biraz daha bilgi versinler hepsi çok tatlı fincan maymunlarınında resimini koyun!!!!!!

     
  • At 7/29/2008 02:07:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhabalar bende yarın avcılardan kalkıp darıca ya gitmeyi düşünüyordum ama yorumları okuduktan sonra bu kararın yanlış olduğunu anladım yetkililere söylüyorum acaba rağbet olmadığı içinmi hayvanat bahçesi pislik içinde yoksa pislik içinde oluğu içinmi rağbet görmüyor buna dikkate almanızı rica ediyorum

     
  • At 8/07/2008 09:50:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    10 yıl önce gitmiştim çok beğenmiştim geçen gün gittiğimde ise kahroldum.Kuzey tropik bşlge denilen yer ver koku ve pislikten girilmiyor.Kuş kafeslerinde fareler cirit atıyor bir yılan suyun içinde eminim ki ölüydü bir maymunun sonuda yakındı.BAştan sona bakımsız ziyan olmuş hayvanlar yazık çok üzücüydü.Geçmiş yıllarda gördüğüm bir çok hayvanıda göremedik zaten.

     
  • At 8/27/2008 06:39:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    bizde ailece gitiik gittiğimizede çok pişman oldukk helede aslanların kaburgaları sayılıyodu hiç bir personell yokk berbat bi şekilde hayvanlar acınacak halde oraya eminim keyifle gidilmezz lütfen sahip çıkalım diymii maymunlar hele çok zayıflarr
    ilk başlarda gittiğimde çok güzeldi neden böle olduu çokk acınacakk

     
  • At 9/09/2008 01:43:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    darıca hayvanat bahçesinin çok bakımsız ve hayvanların bakıma muhtaç olduğunu birkaç forumda bene öğrendim,bu hayvanat bahçesi darıca yerine istanbulda olsaydı hem gelir getiren bir yer olurdu hemde hayvanlara yazık olmazdı.koskoca istanbulda bir tane hayvanat bahçesi yok

     
  • At 9/28/2008 06:50:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhaba benimde 2 tane tavşanım var evde bakımları zorlaştığı için ailem onları darıca hayvanat bahçesine bırakmak istiyorlar. fakat yorumları okuyunca yıkıldım. yok böyle birşey hayvanlar okadarmı kötü bir durumda

     
  • At 9/29/2008 11:56:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    hayvanat bahçesine verilen 15 ytl yi çok gören insanları yadırgıyorum. çünkü o kişiler ömürlerinde bir veya iki kez gidicek olmasına rağmen o parayı çok görüyorlar. o paralar sayesinde bi nebzi hayvanlarn karnı doyuyor. çalışanların maaşları ödeniyor.bu bakıma 15 ytl oldukça az bir para. hayvanları seyretmesi iyi fakat 15 milyonu bile çok görüyorsunuz. o 15 milyonlar olmasa seyredilcek hayvanlar da kalmaz.

     
  • At 10/04/2008 12:43:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Ben bu hayvanat bahçesine iki kere gittim ve çok memnun kaldım.Ama sadece hayvanlar biraz da olsa aç kalıyorlar.Her kim olursa olsun kimse hayvanları kötülememelidir.O gitmek isteyip de gidemediğiniz hayvanat bahçesi varya orası o kadar büyük ki gezerek keyif alıyorsunuz.O 15 ytl sizin için ne ki;sonuçta bizlerin verdiği bu para hayvanlar için kullanılıyor.Siz sanmayın ki "verdiğimiz o paraları orada çalışanlar ceplerine indiriyorlar" sakın böyle bir düşünceye kapılmayın.Çünkü onlar o kadar güzel hayvanlarkiiiiii.:D:D:D

     
  • At 11/09/2008 11:08:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    ben iki gün once gıttım hayvanat bahcesıne ewet gercekten cok bakımsız bu ne ya hayvanlar ac pislik içinde orda bı yer var hayvan hastanesı dıyo oraya saglıklı bı hayvan gırese hasta olur cıkar domuzların oldugu yer leş kokuyo resmen ewet benımde dıkkatımı cektı fıller nerdeydı zurafalar nerdeydı yok kafeslerın cogu bos bı hayvan var ne oldugunu bılmıyorum kafeslerın onunde bı acıklıyıcı bı belge olması sart ama yok bende dedım 15 ytl neye vermıyoruzkı dıye ama gercekten yazık kısaca solıyorum bakımsız bakımsız bakımsızz ben baska bişi demiyorum ve dılıyorumkı verdıgımız para inş hayvanlara gıdıyodur(hiç sanmıyorum amaneyse)

     
  • At 12/05/2008 11:34:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    bakımsız bakımsız diye yazan arkadaşlar... O hayvanların bakım masraflarının %kaçı ziyaretçi gelirleri ile karşılanıyor. Devlet yardım etmiyor. ÖZEL MÜLK!...!!! ÖZEL yani kişiye ait... binlerce hayvanın yediği yiyecekleri hesaplarmısınız? kim karşılayabilir bu kadar parayi. ben inanıyorumki ellerinden geldiğince bakılıyor.(sağlık masraflarından bahsetmiyorum bile...) çevrenizde eşiniz dostunuz ile 15-20kişilik guruplar oluşturun indirim alın ve gidin. 2maymunun / kuşun günlük yemek parası cikar belki.

     
  • At 1/03/2009 02:34:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    çok güzel ama pahalı 10 ytl olmalı

     
  • At 1/09/2009 09:24:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Arkadaslar cok guzel soylemisler ve ben de yakin zamanda darica hayvanat bahcesini gormus biri olarak o ortalik berbat durumda,hayvanlar perisan diyenlerin bu hayvanlarin nicin o durumda oldugunu dusunmelerini istiyorum.Diyorsunuz ki cok kotu kokuyor,etraf pislik dolu vs vs...Bu harika hayvanat bahcesinin bu duruma gelmesine parasizligin sebep oldugu kesin.Siz de kalkmis 15ytl cok fazla 10 ytl olsun 5ytl olsun diyorsunuz.Hayvanat bahcesinin sitesinde gostermis oldugu aylik ihtiyac listesini sizlere bir gostermek istiyorum:
    3 ton et
    2 ton balık
    3 ton arpa
    2 ton buğday
    4 ton yonca-saman
    5 ton kuru yem
    2000 tane yumurta
    500 kg ithal yem
    Bunlarin sadece ziyarete verdiginiz ve hatta cok gordugunuz 15ytl ile karsilanabilecegini dusunuyormusunuz?Sahsen ben dusunmuyorum.Hayvanat bahcesine yardimsever insanlarimizin yardimi olmasa suanda daha da kotu durumda olacakti.Bircok kafesin uzerlerinde "Bu hayvanin aylik giderlerinin bir kismi ..... tarafindan karsilanmaktadir"gibi etiketler mevcut.Hayvansever birisi olarak bu guzel hayvanat bahcesine elimizden geldigince yardim etmemiz gerektigini dusunuyorum.Arkadaslar resmi sitesi olan www.bosphoruszoo.com.tr ye bir goz atmanizi istiyorum.Saygilarimla...

     
  • At 1/09/2009 09:28:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    Ayrica ilgilenen olursa diye sunlari da siteden paylasmak istiyorum:
    YILLIK SPONSORLUK BEDELLERİ

    SERVAL 1000YTL. TURNA 1000 YTL.
    PONY ATI 1500 YTL. TAVUSKUŞU 1000 YTL.
    AYI 1500 YTL. CEYLAN-GEYİK 1000 YTL.
    PENGUEN 1500 YTL. MAYMUN 1000 YTL.
    SU SAMURU 1500 YTL. SERVAL-VAŞAK 1000 YTL.
    PELİKAN 500 YTL. FİLAMİNGO 1000 YTL.
    TİMSAH 500 YTL. BOYNUZLU KUŞ 1000 YTL.
    LEYLEK 1000 YTL. İPEK MAYMUN 1000 YTL.
    BALIKÇIL 1000 YTL. İGUANA 500 YTL.
    KELAYNAK-İBİŞ 500 YTL. TROPİK KUŞLAR 500YTL.
    PAPAĞAN 500 YTL. BALIK 500 YTL.
    VAŞAK 1000YTL. YILAN 500 YTL.
    ASLAN-KAPLAN 2000 YTL. ŞEMPANZE 1000 YTL.
    LEOPAR 2000 YTL. SURİKATA 1000 YTL.

    LEMUR 1000 YTL. BABOON 750 YTL.
    JAGUAR 1500 YTL.

    Dilerseniz 3 aylık veya 6 aylık sponsorluklar alabilirsiniz.

    Şahıs ve kuruluşların isimleri sponsorluk süresince teşekkür panolarımızda ilan edilecektir.


    Sevdiğiniz hayvanlara dilediğiniz kadar sponsorluklar alabilirsiniz. Kendiniz için üye ve sponsor olabileceğiniz gibi bir dostunuza ve arkadaşınıza `doğum günü, bayram veya yılbaşı hediyesi` olarakta armağan edebilirsiniz. Sponsor ve üye olan hayvan dostlarımıza 1 sene süre ile parkımıza serbest giriş imkanı sağlanır ve resimli kimlik kartları hazırlanır, şeref panomuza isimleri kaydedilir.

    (www.bosphoruszoo.com.tr'den alintidir.)

    Saygilarimla...

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa