Hasır Sepet

Perşembe, Şubat 10, 2005

EDİRNE'DEN KAR MANZARALARI



Tahminen kar görmekten bıkmışsınızdır ama bunlar öyle böyle kar fotoğrafı değil, EDİRNE'nin kar fotoğrafları. Gideniniz var mı bilemiyorum, benim büyüdüğüm yer olarak, çok ama çok sevdiğim bir kent. Güzel, rahat, güvenli, pahalı :) ve sıcakkanlı...
Doğal dokusu fazla bozulmadığından Edirne'de fotoğraflardaki gibi eski ve güzel binaları sıklıkla görebilirsiniz. Pembe bina I. Murat Lisesi mesela. Kaleiçi taraflarında eski Türk evleri, Rum ve Yahudilerden kalma, geniş, avlulu, kuyulu, cumbalı evler de var. İnanılmaz güzel gözüküyorlar. Hele de ben gibi İstanbulda yaşıyosanız, o evleri gördükten sonra kendi tıkılıp kaldığınız minicik apartman dairelerinden, üst üste yaşamdan, en geniş manzaranın karşı evin camı olmasından daha da bir sıkılır hale geliyorsunuz.
Velhasıl Edirne'yi gerçekten seviyorum...

Not: Resmin üzerine tıklarsanız büyük halini de görebilirsiniz. Aslında bu blogdaki tüm resimler için geçerli.

1 Yorum:

  • At 1/06/2007 11:27:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    merhaba ben universiteyi Edirnede okumustum aradan 5 yil gecti.Edirnenin kari gercekten harika.. fotograflar icin cok tesekkur ederim

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa