Hasır Sepet

Perşembe, Şubat 02, 2006

ELMALI TART



Bu tartı annemler için, tarifini Aslı'dan alarak yaptım. Elmalı tarifleri en sık görebileceğiniz yer orası çünkü. Ben sadece yaptığım değişiklikleri yazacağım.

1. Benim hamurum 3,5 bardak değil, 3 bardak un aldı.
2. Ceviz yoktu, koyamadım.
3. Pudra şekeri yoktu, kahve öğütücüsünde toz şekeri çekerek kullandım.
4. 50 gr. margarin vardı, üzerini ayçiçek yağıyla tamamladım. Tamamen sıvı yağ bile kullanılabilir.

Aslıcım, tavsiyen ve tarifin için çok teşekkür ederim. Süper oldu!

2 Yorum:

  • At 7/20/2007 04:49:00 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki;

    ben bundan bişey anlamadım çünkü tarif yok yapmak isterdim ama tarif yok şunu söyleyebilirim çok güzel gözüküyo ellerrinize sağlık

     
  • At 11/22/2007 11:13:00 ÖÖ, Anonymous Adsız dedi ki;

    slm
    gercekten guzel gorunuyor elinize saglık ama bide tarifi olsa hic fena olmaz. evde bizler deneriz. iyi gunler

     

Yorum Gönder

<< Anasayfa